piątek, sierpnia 31, 2018

Zakupoholizm książkowy & podsumowanie miesiąca - lipiec i sierpień

Wiecie co? Czasami przerażam sama siebie... Tak zbieram te książki z ostatnich dwóch miesięcy, żeby zdjęcie zrobić i myślę sobie "o kurczę, ile tego jest! kiedy ja to wszystko kupiłam?!". Też tak czasem macie czy to już trzeba leczyć? 😜 Bo wygląda na to, że kupiłam... yyy... 18 książek 😵
  1. Zabójczy Księżyc N.K. Jemisin,
  2. Mroczne Słońce N.K. Jemisin,
  3. Zanim zawieje wiatr Katarzyny Wójcik,
  4. Magda M. Ciąg dalszy nastąpił Radosława Figury,
  5. Elementals: Proroctwo cieni Michelle Madow,
  6. Adam Agaty Czykierdy-Grabowskiej,
  7. Jeszcze więcej nieboszczyków Małgorzaty J. Kursy,
  8. Dwa pocałunki Matthew Logelina,
  9. Emily Dickinson: wiersze wybrane w przekładzie Stanisława Barańczaka,
  10. Granat poproszę! Olgi Rudnickiej,
  11. Czytelniczka Traci Chee,
  12. Dotyk Julii Tahereh Mafi,
  13. Książę w wielkim mieście Emmy Chase,
  14. Fałszywy pocałunek Mary E. Pearson,
  15. Larista Melissy Darwood,
  16. Bez przeszłości Keitha Donohue,
  17. Biały kruk J.L. Weil,
  18. 41 dni nadziei Tami Oldham Ashcraft.
Ale to jeszcze nie wszystkie moje zdobycze ;)

Od Wydawnictwa W.A.B. i Uroborosa dostałam książki Katarzyny Bereniki Miszczuk: Wilk, Wilczyca oraz Druga szansa.
Wydawnictwo SQN przysłało Moją Jane Eyre Cynthii Hand, Brodi Ashton i Jodi Meadows (recenzja tutaj) oraz Obserwuję cię Teresy Driscoll.
Od Wydawnictwa Alma-Press otrzymałam książkę Tajemniczy czarny kot Nathalie Semenuik (recenzja), a od Wydawnictwa Jaguar powieść Feel again Mony Kasten.
Na aukcjach wylicytowałam Wolność jaskółki Pauli Er oraz Srebrną dziewczynę Leslie Pietrzyk.
Na CzytamPierwszy upolowałam Czarodzieja Magnusa Mikołaja Blecherta oraz Diabelski młyn Anety Jadowskiej.

A co udało mi się przeczytać przez te dwa miesiące?
  1. Prawo miłości Whitney G. (recenzja),
  2. Powiedz wreszcie prawdę Dany Reinhardt (recenzja),
  3. Przeklęci święci Maggie Stiefvater (recenzja),
  4. Pretty Happy Kate Hudson (recenzja),
  5. Wszystko, czego pragnęliśmy Emily Giffin (recenzja),
  6. Tajemniczy czarny kot Nathalie Semenuik (recenzja),
  7. Triskel: Gwardia Krystyny Chodorowskiej (recenzja),
  8. Freja Matthew Laurence'a (recenzja),
  9. Moja twoja wina Beaty Majewskiej (recenzja),
  10. Słowa w ciemnym błękicie Cath Crowley (recenzja),
  11. Moja Jane Eyre Cynthii Hand, Brodi Ashton i Jodi Meadows (recenzja),
  12. Rozrywacz Arwen Elys Dayton (recenzja).
Na blogu pojawiły się też recenzje od LostGirl:
  1. Sześć Cztery Hideo Yokoyamy (recenzja),
  2. Dziewczyna, która czytała w metrze Christine Féret-Fleury (recenzja),
  3. To, co widzę bez ciebie Petera Bognanni (recenzja),
  4. Nefilim Thomasa Sniegoski (recenzja),
  5. Próba Żelaza Holly Black i Cassandry Clare (recenzja),
  6. Miedziana Rękawica Holly Black i Cassandry Clare (recenzja),
  7. Księga wieszczb Eriki Swyler (recenzja),
  8. Cień i kość Leigh Bardugo (recenzja),
  9. Szturm i grom Leigh Bardugo (recenzja),
  10. Ruina i Rewolta Leigh Bardugo (recenzja),
  11. Król Kruków Maggie Stiefvater (recenzja),
  12. Czarna Samica Kruka. Po Tamtej Stronie Świadomości Dariusza Pawłowskiego (recenzja),
  13. Pocięte opowieści Michała Kozaczko (recenzja),
  14. Projekt Królowa Dominiki Rosik (recenzja).


Przypominam też, że trwają zapisy na Book Tour z książką Cath Crowley Słowa w ciemnym błękicie. Możecie się zgłaszać tutaj: ZAPISY. Gorąco zachęcam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger