wtorek, marca 14, 2017

BOKINABOX - unboxing :)

Już od pewnego czasu intrygowały mnie książkowe boxy oferowane przez księgarnię Bokinabo. Przy pierwszej możliwej okazji postanowiłam sprawdzić, czy oczarują także mnie. A że akurat zbliżał się Dzień Kobiet... Wypełniłam ankietę, opłaciłam przesyłkę i pozostawało tylko czekać na upragnioną paczkę. No i wczoraj w końcu do mnie zawitała :)
Po otwarciu pudełka moim oczom ukazał się taki wspaniały widok:

Elegancko zapakowana książka, odręczna notatka i książkowe gadżety - a to wszystko przewiązane sznurkiem. Z trudem powstrzymałam się przed przejrzeniem od razu całej zawartości, chciałam jednak uwiecznić to cudo na zdjęciach :)
Kiedy już obejrzałam sobie gadżety, pozostał do odkrycia najważniejszy element całej paczki - książka! Byłam ogromnie ciekawa, co panie z Bokinabo dla mnie wybrały. Przeczytałam dołączony opis i oczywiście zaintrygował mnie jeszcze bardziej. A po wyjęciu tego ostatniego pakunku z pudełka, znalazłam w nim jeszcze dwie krówki :)

Domyślacie się już, jaki tytuł krył się zawinięty w ten czerwony papier?


Nie będę trzymać Was dłużej w niepewności :) Oto i on:

Zawartość boxa zrobiła na mnie ogromnie pozytywne wrażenie. Pięknie zapakowana paczka aż się prosiła, żeby dorwać się do tych wszystkich ukrytych w niej skarbów. Starannie dobrana, spersonalizowana zawartość sprawia, że Bokinabox to idealny prezent dla miłośnika książek. Ja porywam "Panią Furię" i lecę czytać :)

Jeśli Wy również macie ochotę sprawić sobie taką niespodziankę, możecie ją zamówić tutaj: https://bokinabo.pl/bokinabox.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger