poniedziałek, marca 06, 2017

Zakupoholizm książkowy - luty & podsumowanie miesiąca

Tradycyjnie już pragnę podzielić się z Wami moimi książkowymi zdobyczami z ostatniego miesiąca :) Przez cały luty prawie nie odrywałam się od lektury, dlatego z (prawie) czystym sumieniem powiększyłam zapasy :p

Co znalazło się na mojej liście zakupów?
  • W pogoni za Harrym Winstonem Lauren Weisberger,
  • Czarna samica kruka Dariusza Pawłowskiego,
  • Całe zdanie nieboszczyka Joanny Chmielewskiej,
  • Cicha 5 - zbiór opowiadań Katarzyny Bondy, Małgorzaty Kalicińskiej, Katarzyny Michalak, Krystyny Mirek, Nataszy Sochy, Małgorzaty Wardy i Magdaleny Witkiewicz,
  • Siedem minut po północy Patricka Nessa,
  • Kobiety wzdychają częściej Agaty Przybyłek,
  • Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno Kirsty Moseley,
  • Muza Jessie Burton,
  • Szkoła szpiegów Piotra Pytlakowskiego.
Dodatkowo na aukcjach charytatywnych (tutaj) wylicytowałam:
  • Nie śpiewaj przy stole Adriany Trigiani,
  • Ostatnia wola Sonji Asy Hellberg,
  • Serce z kryształu Frédérica Lenoira,
  • Mężczyzna ze Stumilowego Lasu Douglasa Laina,
  • Dworek Longbourn Jo Baker,
  • Intruz Stephenie Meyer.
Od wydawnictwa Uroboros dostałam dwa tomy trylogii Franceski Haig - Ogniste oczyszczenie i Mapę kości - oraz pierwszy tom Gwiezdnego wojownika Katarzyny Bereniki Miszczuk.
Co jeszcze udało mi się zdobyć? Zakazane życzenie Jessiki Khoury od Wydawnictwa SQN Imaginatio, Pod presją Michelle Falkoff od PanTomasz.pl oraz Sama się prosiła od Dadada.pl :)
W lutym przeczytałam i zrecenzowałam 8 książek:
  • Czarna samica kruka Dariusza Pawłowskiego (recenzja),
  • Biuro przesyłek niedoręczonych Nataszy Sochy (recenzja),
  • Cień anioła Iwony Czarkowskiej (recenzja),
  • Pod presją Michelle Falkoff (recenzja),
  • Gwiezdny wojownik Katarzyny Bereniki Miszczuk (recenzja),
  • Ogniste oczyszczenie Franceski Haig (recenzja),
  • Mapę kości Franceski Haig (recenzja),
  • Zakazane życzenie Jessiki Khoury (recenzja).
Poza tym mogliście u mnie przeczytać podsumowanie stycznia, LBA oraz post poświęcony zbiórce pieniędzy na pomoc dla pana Irka, który walczy z rakiem nerki.

Organizowany przeze mnie book tour już wystartował :) Lista pozostaje otwarta, więc nadal możecie dołączyć do akcji.
Zapisać się możecie tutaj.
Listę uczestników znajdziecie tutaj. Możecie na bieżąco śledzić, u kogo aktualnie znajduje się książka.

A jak Wam minął luty? Jakie ciekawe książki przeczytaliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger