czwartek, listopada 08, 2018

Zakupoholizm książkowy & podsumowanie miesiąca - wrzesień i październik

Gdy książka jakiegoś autora mocno mi się spodoba, często zaopatruję się od razu w kilka jego powieści na zapas. Wy też tak robicie? Stąd właśnie wzięło się u mnie tyle tytułów Marty Kisiel :) To efekt Małego Licha i tajemnicy Niebożątka, które całkowicie mnie oczarowało. Tej niepozornej książeczce zawdzięczam uzupełnienie mojej biblioteczki o Toń, Nomen Omen, Dożywocie i Siłę niższą. Co jeszcze znalazło się na liście moich zdobyczy z ostatnich dwóch miesięcy?
  • Narodziny królowej Rebecca Ross,
  • Tusz Alice Broadway,
  • Tam gdzie spadają anioły Dorota Terakowska,
  • Księżniczka popiołu Sebastian Laura,
  • Prochem i cieniem Vera Eikon,
  • Zapisane w chmurze Beata Majewska,
  • Serce z cierni Bree Barton,
  • Rzeźnicy i lekarze Lindsey Fitzharris,
  • Pozwól mi zostać Tijan,
  • Z każdym oddechem Nicholas Sparks,
  • Pod skórą Agata Czykierda-Grabowska,
  • Karminowe serce Dorota Gąsiorowska.

Od Wydawnictwa Wilga dostałam wspomniane już Małe Licho, a od Wydawnictwa Uroboros Czarnego maga. Pierwszy rok Rachel E. Carter, Dwór szronu i blasku gwiazd oraz książkę do kolorowania Dwór cierni i róż Sarah J. Maas.
Wydawnictwo Książnica przysłało mi drugi tom Owocu granatu Marii Paszyńskiej - Krainę snów.
Wydawnictwo Jaguar z kolei wzbogaciło moją biblioteczkę o Królewskiego zdrajcę Jeffa Wheelera, Roziskrzone noce Beatrix Gurian, Okrutnego księcia Holly Black, Pocałunek szpiega Erin Beaty oraz Bad Boy's Girl 4 Blair Holden.
Na portalu CzytamPierwszy upolowałam dwie książki. Były to Filip, lis i magia słów Elżbiety Zubrzyckiej oraz Gospoda pod Bocianem Katarzyny Drogiej.

We wrześniu i październiku udało mi się przeczytać w sumie 13 książek:
  1. Owoc granatu. Dziewczęta wygnane Marii Paszyńskiej (recenzja),
  2. Małe Licho i tajemnica Niebożątka Marty Kisiel (recenzja),
  3. Obserwuję cię Teresy Driscoll (recenzja),
  4. Druga szansa Katarzyny Bereniki Miszczuk (recenzja),
  5. Czarny mag. Pierwszy rok Rachel E. Carter (recenzja),
  6. Trucicielka królowej Jeffa Wheelera (recenzja),
  7. Córka złodzieja Jeffa Wheelera (recenzja),
  8. Dwór szronu i blasku gwiazd Sarah J. Maas (recenzja),
  9. Królewski zdrajca Jeffa Wheelera (recenzja),
  10. Wilk Katarzyny Bereniki Miszczuk (recenzja),
  11. Wilczyca Katarzyny Bereniki Miszczuk (recenzja),
  12. Okrutny książę Holly Black (recenzja),
  13. Pocałunek szpiega Erin Beaty (recenzja).
Na blogu pojawiły się także recenzje od LostGirl:
  1. Krąg Matsa Strandberga i Sary Bergmark Elfgren (recenzja),
  2. Gdzie niebo mieni się czerwienią Lisy Luddecke (recenzja),
  3. Wyklucie Ezekiela Boone'a (recenzja),
  4. Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu Johna Flanagana (recenzja),
  5. Tancerze burzy Jaya Kristoffa (recenzja),
  6. Zwiadowcy. Płonący most Johna Flanagana (recenzja),
  7. Bursztynowy dym Kristin Cast (recenzja),
  8. Zwiadowcy. Ziemia skuta lodem Johna Flanagana (recenzja).
Jakie są Wasze ostatnie najcenniejsze zdobycze? Czy jakaś lektura szczególnie zapadła Wam w pamięć?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger