sobota, lipca 07, 2018

Zakupoholizm książkowy & podsumowanie miesiąca - maj i czerwiec

Jak tam Wasze ostatnie książkowe zdobycze? Udało się Wam upolować coś ciekawego? Ja przez ostatnie dwa miesiące kupiłam w księgarniach 10 książek:
  • W pułapce Magdy Stachuli,
  • Dziewczynka, która wypiła księżyc Kelly Barnhill,
  • Kirke Madeline Miller,
  • Moje serce w dwóch światach Jojo Moyes,
  • Dziewczyna, która czytała w metrze Christine Féret-Fleury,
  • Sprzedawca marzeń Richarda Paula Evansa,
  • Przesilenie Katarzyny Bereniki Miszczuk,
  • Trzy razy ty Federico Moccii,
  • Był sobie szczeniak: Ellie W. Bruce'a Camerona,
  • Pierwszy raz Agaty Czykierdy-Grabowskiej.

Od Wydawnictwa Jaguar dostałam: Freję Matthew Laurence'a, Wrota Mileny Wójtowicz, Trucicielkę Królowej i Córkę Złodzieja Jeffa Wheelera, Naznaczonych śmiercią i Spętanych przeznaczeniem Veroniki Roth, Bad Boy's Girl 3 Blair Holden oraz Trust again Mony Kasten.
Wydawnictwo Uroboros przysłało mi: Przeklętych świętych Maggie Stiefvater, Rozrywacza Arwen Elys Dayton i Triskel Krystyny Chodorowskiej.
Od Wydawnictwa Książnica otrzymałam książki: Moja twoja wina Beaty Majewskiej i Owoc granatu Marii Paszyńskiej.
Wydawnictwo Kobiece z kolei wzbogaciło moją biblioteczkę o Prawo miłości - 3. tom serii Domniemanie niewinności Whitney G.
Polowanie na książki w serwisie CzytamPierwszy tym razem uznaję za wyjątkowo udane. Udało mi się zdobyć aż 8 powieści:
  • Mayday Grzegorza Brudnika,
  • Błoto Hillary Jordan,
  • Tryjon Melissy Darwood,
  • Bandę niematerialnych szaleńców Marii Krasowskiej,
  • Boginię niewiary Tarryn Fisher,
  • Sześć Cztery Hideo Yokoyamy,
  • Gliny z innej gliny Marcina Wrońskiego,
  • Szmaragdowego węża Martyny Dziugieł.

Do tego w konkursie księgarni Dadada.pl "Książka za recenzję" wygrałam Wielkie porządki Ruth Soukup.

Książki, które przeczytałam i zrecenzowałam przez te 2 miesiące:
  • Spętani przeznaczeniem Veroniki Roth (recenzja),
  • Naznaczeni śmiercią Veroniki Roth (recenzja),
  • Tkanki Dominiki van Eijkelenborg (recenzja),
  • Narzeczona księcia Williama Goldmana (recenzja),
  • Wyśniona jedenastka Pawła Fleszara (recenzja),
  • Liga (nie)złych mam Avital Norman Nathman (recenzja),
  • Milion światów z tobą Claudii Gray (recenzja),
  • Ogród z marzeń Carmen Santos (recenzja),
  • Dom Wschodzącego Słońca Aleksandry Janusz-Kamińskiej (recenzja),
  • Niewinna Whitney G.  (recenzja).

Na blogu ukazało się też 6 recenzji od LostGirl:

  • Alive / Żywi Scotta Siglera (recenzja),
  • Outliersi Kimberly McCreight (recenzja),
  • Rozproszenie Kimberly McCreight (recenzja),
  • Bramy Światłości. Tom 1 Mai Lidii Kossakowskiej (recenzja),
  • Bramy Światłości. Tom 2 Mai Lidii Kossakowskiej (recenzja),
  • Alight / Rozpaleni Scotta Siglera (recenzja).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger