piątek, czerwca 08, 2018

"Outliersi" Kimberly McCreight [OUTLIERSI #1]

Autor: Kimberly McCreight
Tytuł: Outliersi
Cykl: Outliersi, tom 1
Liczba stron: 384
Wydawnictwo: Czarna Owca

Ciężko jest mi znaleźć coś ciekawego w literaturze młodzieżowej. Zwykle trafiam na romanse. Jednak gdzieś na półce w Empiku rzucił mi się w oczy thriller. Zachęcił mnie nietypową okładką i opisem. Od razu miałam wysokie wymagania co do tej książki. Nie zawiodłam się. Przedstawiam powieść "Outliersi" Kimberly McCreight.
Od śmiertelnego wypadku mamy Wylie zmaga się z lękami. Z powodu wymiotów, ataków paniki przestaje wychodzić z domu. Mimo wizyt u psychologa nic się nie polepsza. Jakby tego było mało, nie rozmawia z przyjaciółką od tygodnia z powodu kłótni. Wszystko schodzi na drugi plan, kiedy Wylie dostaje sms-a od Cassie: Wylie, proszę Cię, pomóż mi. Bohaterka przełamuje swoje lęki i rusza na pomoc przyjaciółce.
Od chwili otrzymania pierwszej wiadomości fabuła zaczyna się rozkręcać. Z każdą kolejną wskazówką akcja szła do przodu. Niespodziewane zwroty akcji wciągały mnie tak bardzo, że nie mogłam oderwać się od książki. W kolejnych rozdziałach pojawiało się coraz więcej zagadek. Daję ogromny plus za pomysł na fabułę. Autorka świetnie poradziła sobie z łączeniem różnych gatunków. Główna bohaterka również przypadła mi do gustu. Stara się pokonać się swoje słabości, choć nie zawsze jej to wychodzi. Nie robi w gacie, kiedy sytuacja staje się nieprzyjemna.
"Outliersi" wciągają od pierwszych stron. Pierwsze rozdziały zachęcają do poznania historii bohaterki. Powieść zaskakuje dużą ilością zwrotów akcji, które tak bardzo lubię. Wprowadza nas w przeżycia niedojrzałych nastolatków, którzy zostali wplątani w coś, czego nie rozumieją. To historia o poświęceniu, a przede wszystkim nakłaniająca do pokonywania swoich słabości.
LostGirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger