czwartek, stycznia 10, 2019

Zakupoholizm książkowy & podsumowanie - listopad i grudzień

Dwa ostatnie miesiące ubiegłego roku niezbyt mi się czytelniczo udały. Remont, a później porządki przedświąteczne tak mnie wymęczyły, że wieczorami nie miałam już siły nawet na lekturę, zabrałam się za to za oglądanie seriali. Ale nie byłabym już chyba sobą, gdybym nie kupiła w międzyczasie chociaż kilku nowych książek :)
Tym razem moim łupem padły:
  • Wszystkie nasze obietnice Colleen Hoover,
  • Miasteczko kłamców Megan Mirandy,
  • Szukając Noel Richarda Paula Evansa,
  • Czas burzy i Czas tęsknoty Adriana Grzegorzewskiego,
  • Kosmiczne zachwyty Neila deGrasse Tysona,
  • Między nami chaos Samuela Millera,
  • Szkoła szpiegów Denisa Bukina i Kamila Gulieva,
  • Modlitwa do morza Khaleda Hosseiniego.


Od Wydawnictwa Uroboros dostałam powieść Magdaleny Kubasiewicz Gdzie śpiewają diabły, a od Wydawnictwa Jaguar Neverworld Wake Marishy Pessl. Moja biblioteczka wzbogaciła się również o Humanistów w kosmosie od Mel Lallande.
Na portalu CzytamPierwszy upolowałam Dynię i jemiołę Anety Jadowskiej oraz Nikt nie idzie Jakuba Małeckiego.

Na moje lektury w listopadzie i grudniu złożyły się:
  1. Roziskrzone noce Beatrix Gurian (recenzja),
  2. Dwór cierni i róż. Książka do kolorowania Sarah J. Maas (recenzja),
  3. Post Scriptum Mileny Wójtowicz (recenzja),
  4. Owoc granatu. Kraina snów Marii Paszyńskiej (recenzja),
  5. Humaniści w kosmosie. Groteski science fiction Mel Lallande (recenzja),
  6. Wrota. Tom 1 Mileny Wójtowicz (recenzja),
  7. Ktoś mnie obserwuje A.V. Geiger (recenzja).
Na blogu pojawiły się również teksty Natalii:
  1. Hex Thomasa Olde Heuvelta (recenzja),
  2. Dziewczynka, która wypiła księżyc Kelly Barnhill (recenzja),
  3. Krzywda. Historia moich blizn Eve Ainsworth (recenzja).
A jak Wy spędziliście ten czas? Jakie książki towarzyszyły Wam na koniec 2018 roku?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger