poniedziałek, stycznia 02, 2017

Podsumowanie roku 2016 & plany na 2017


Witam wszystkich gorąco w nowym roku! Oby był dla nas wszystkich lepszy niż poprzedni i jeszcze bardziej zaczytany ;)

Wszędzie podsumowania ostatnio widzę i mnie też taka ochota naszła, żeby coś napisać. Przede wszystkim chcę Wam z całego serca podziękować, że jesteście, że zaglądacie tutaj, że zostawiacie miłe komentarze :* Bez Was... cóż, pewnie rzuciłabym to wszystko w cholerę już dawno temu :p 

Tymczasem w 2016 roku:
  • odwiedziliście mnie w sumie 12 578 razy, co jest dla mnie powodem ogromnej radości, ponieważ dotąd nawet nie marzyłam o takim wyniku,
  • zyskałam 49 obserwatorów, a fanpage na FB polubiło 128 osób,
  • dodałam 49 postów, w tym 28 recenzji.
Pozwoliło mi to zamknąć ten rok z takim oto rezultatem:




Nie udało mi się przeczytać tyle, ile bym chciała, ale obiecuję Wam tutaj oficjalnie, że za rok będzie lepiej! Żeby się bardziej zmotywować, oprócz zapisywania się na Book Toury (to chyba będzie moje nowe uzależnienie), postanowiłam dodatkowo dołączyć do wyzwań czytelniczych:




Do pierwszego z nich już się nawet przygotowałam :) Tak na razie wygląda mój wyzwaniowy zbiór, ale sytuacja jest oczywiście rozwojowa:


A Wy macie jakieś szczególne plany na ten rok? Albo ciekawe czytelnicze postanowienia noworoczne? Koniecznie dajcie znać w komentarzach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger