wtorek, kwietnia 11, 2017

Zakupoholizm książkowy - marzec & podsumowanie miesiąca

Jak już wiecie, remont ostatnio drastycznie ogranicza mój czas na czytanie i pisanie. To dlatego ten wpis powstaje tak późno... Za to moja mania kupowania książek absolutnie na tym nie ucierpiała ;) Gdy widzę jakąś porządną promocję, to tak jakbym słyszała śpiew syren - w żaden sposób nie mogę się im oprzeć :D

Co zasiliło moją biblioteczkę w marcu?
  • Między książkami Gabrielle Zevin,
  • Szkoła żon Magdaleny Witkiewicz,
  • Moje serce należy do ciebie Alessio Puleo,
  • Biuro Spełniania Marzeń Pawła Oksanowicza,
  • Caraval. Chłopak, który smakował jak północ Stephanie Garber,
  • List z powstania Anny Klejzerowicz,
  • Słowik Kristin Hannah,
  • Flower. Jak kwiat Elizabeth Craft, Shea Olsen,
  • Siedem sióstr Lucindy Riley,
  • Za zamkniętymi drzwiami B. A. Paris,
  • Wszystkie jasne miejsca Jennifer Niven,
  • Skin coach Bożeny Społowicz,
  • Pani Furia Grażyny Plebanek,
  • Wielkie kłamstewka Liane Moriarty,
  • Maria Skłodowska-Curie Magdaleny Niedźwiedzkiej,
  • Księga snów Niny George,
  • Piasek Raszida Brandona Sandersona.
Od Grupy Wydawniczej Foksal otrzymałam ponadto "Głębię Challengera" Neala Shustermana oraz "Wyścig śmierci" Maggie Stiefvater :)



W marcu przeczytałam i opublikowałam recenzje 7 książek:
Mam nadzieję, że u Was było lepiej ;) 

P. S. 
Nadal możecie zgłosić się do akcji Book Tour z książką Czarna samica kruka Dariusza Pawłowskiego - zapraszam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger