niedziela, kwietnia 09, 2017

WYNIKI KONKURSU - "Głębia Challengera"


Straszne zaległości mi się ostatnio porobiły i na blogu, i z czytaniem... Remont w domu trwa i niestety czasu mam dużo mniej. Ale obiecałam, że wyniki konkursu pojawią się do jutra, więc... będą dzisiaj ;) Dziękuję Wam ogromnie za tak liczny udział i naprawdę świetne odpowiedzi! Miałam duży problem z wyborem tej jednej najciekawszej. Zaczęliście tworzyć całkiem nowe historie i muszę przyznać, że chętnie przeczytałabym ich dalszy ciąg :) Ostatecznie zdecydowałam się na odpowiedź ciekawą, nietypową (akurat takiej funkcji na okręcie się wcale nie spodziewałam), w którą autorka musiała włożyć sporo pracy. Ogłaszam zatem wszem i wobec, że nowy egzemplarz "Głębi Challengera" od Grupy Wydawniczej Foksal wygrywa Gab riela :)

Jednak ze względu na moje poważne rozterki i długie rozmyślania w kwestii wyboru zwycięzcy... Cóż, chyba się nie pogniewacie, jeśli do egzemplarza od Wydawcy dorzucę jeszcze jeden od siebie i zwycięzców będzie dwóch (dwie)? Drugą książkę otrzyma ode mnie Zuzanna Madej, której odpowiedź konkursowa również zrobiła na mnie bardzo duże wrażenie :)

Zwyciężczyniom gratuluję i proszę o przesłanie na maila ogrodksiazek@gmail.com adresów do wysyłki nagród.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger