czwartek, lutego 08, 2018

Styczniowy zakupoholizm książkowy & podsumowanie miesiąca

Jak Wam minął styczeń? U mnie było zdecydowanie książkowo :) Korzystając z promocji, dorwałam w jednej z internetowych księgarni:
  • Doreen Ilany Manaster,
  • Ostatni list od kochanka Jojo Moyes,
  • Księżyc nad Bretanią Niny George.
A część punktów zgromadzonych na portalu CzytamPierwszy wymieniłam na powieść Martyny Senator Z popiołów.














Najwięcej skarbów otrzymałam od Wydawnictwa Kobiecego, a były to: Wszechświat cię wspiera Gabrielle Bernstein, Ogród z marzeń Carmen Santos, Liga (nie)złych mam Avital Norman Nathman, Druga szansa Marcie Steele, Fallen Crest: Akademia Tijan, Anti-stepbrother Tijan oraz Srebrny łabędź Amo Jones.





Od Wydawnictwa Jaguar dostałam 3 kolejne tomy Kapitana Majtasa: Kapitan Majtas i Szał Strasznej Superkobiety oraz dwie części Wielkiej Bitwy z Zasmarkanym Cyborgiem.
Wydawnictwo YA! przesłało mi Powrót do domu Allana Strattona.
Z kolei Wydawnictwo Książnica zrobiło mi niespodziankę i obdarowało powieściami Szeptać Huberta Fryca oraz Baśnikiem Beaty Majewskiej.

W styczniu udało mi się przeczytać i zrecenzować 7 książek:
  • King T. M. Frazier (recenzja),
  • Nasze kochane święta Iwony Poczopko (recenzja),
  • Oświadczyny Tasminy Perry (recenzja),
  • Melodia zapomnianych miłości Doroty Gąsiorowskiej (recenzja),
  • Pamiętnik Zuzy-Łobuzy. Misja specjalna Alice Pantermüller (recenzja),
  • Pamiętnik Zuzy-Łobuzy. Niech was łoś kopnie (recenzja),
  • Pamiętnik Zuzy-Łobuzy. Francja-elegancja (recenzja).

Ligę (nie)złych mam możecie wygrać w konkursie, który organizuję. Serdecznie zachęcam do udziału!


Życzę Wam baaaardzo książkowego lutego ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger