środa, lutego 07, 2018

KONKURS - Wygraj książkę "Liga (nie)złych mam"


Macie ochotę na konkurs? Tak się akurat złożyło, że dostałam od Wydawnictwa Kobiecego dodatkowy egzemplarz "Ligi (nie)złych mam" i zamierzam przekazać go komuś z Was ;)

Co musicie zrobić?
Wystarczy, że zaobserwujecie tego bloga i odpowiecie na pytanie:
Jak rozumiesz sformułowanie "egoista z miłości"?

Wzór zgłoszenia:

Zgłaszam się
Obserwuję jako...
Odpowiedź na pytanie konkursowe: ....

Będzie mi również miło, jeśli polubicie FP Ogród książek oraz FP Wydawnictwa Kobiecego, ale nie jest to warunek konieczny ;)

REGULAMIN:
  1. Organizatorem konkursu jestem ja, właścicielka bloga Ogród Książek.
  2. Sponsorem nagrody - nowego egzemplarza książki "Liga (nie)złych mam" - jest Wydawnictwo Kobiece.
  3. Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić wymienione poniżej wymagania:
    - być publicznym obserwatorem bloga,
    - zgłosić swój udział pod tym postem i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
  4. Konkurs trwa od 7 do 22 lutego 2018 do godz. 23:59.
  5. Nagrodę otrzyma autor najciekawszej odpowiedzi.
  6. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do dnia 25 lutego 2018 w osobnym poście na blogu.
  7. Zwycięzca będzie miał 5 dni roboczych na przysłanie na adres ogrodksiazek@gmail.com swojego adresu do wysyłki nagrody. W przypadku braku kontaktu, po upływie tego czasu zastrzegam sobie prawo do ponownego wyboru najlepszej odpowiedzi na pytanie konkursowe.
  8. Konkurs skierowany jest do osób posiadających adres zamieszkania na terenie Polski.
  9. Zgłoszenie chęci udziału w konkursie jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger