poniedziałek, marca 05, 2018

Zakupoholizm książkowy & podsumowanie miesiąca - luty

Jak się pewnie domyślacie, w lutym moja biblioteczka znów się powiększyła :) Co tym razem udało mi się upolować?

W księgarni internetowej kupiłam:
  • Marzyciela Laini Taylor
           oraz
  • Exodus Łukasza Orbitowskiego.
Poza tym na portalu CzytamPierwszy nabyłam za punkty:
  • Trupa na plaży Anety Jadowskiej,
  • Króla Kier Aleksandry Polak,
  • The Perfect Game #2. Zmiana J. Sterling.


Od Wydawnictwa YA! otrzymałam 2 egzemplarze recenzenckie: Royce Rolls Margaret Stohl oraz Do zobaczenia w kosmosie Jacka Chenga. Od Wydawnictwa Uroboros dostałam Demona luster Martyny Raduchowskiej, drugi tom Szamanki od umarlaków.
Wydawnictwo Kobiece przysłało Dziewczynę z tatuażem na lędźwiach Amy Schumer oraz Tkanki Dominiki van Eijkelenborg.
Najwięcej wspaniałości tym razem dostałam od Wydawnictwa Jaguar: Nieskończone światy Jane Kristin Cashore, Ktoś mnie obserwuje A. V. Geiger, Milion światów z tobą Claudii Gray, Graffiti Moon Cath Crowley, Bad Boy's Girl Blair Holden oraz Narzeczoną księcia Williama Goldmana.

Recenzje już wkrótce ;)

A co przeczytałam w lutym?

  • Siostry Laury Thompson (recenzja),
  • Powrót do domu Allana Strattona (recenzja),
  • Srebrnego łabędzia Amo Jones (recenzja),
  • Demona luster Martyny Raduchowskiej (recenzja).
Przy okazji powieści Allana Strattona zadebiutowała u mnie ze swoją recenzją LostGirl, która - mam nadzieję - zostanie tu z nami na dłużej :)

Jak Wam minął luty? Upolowaliście coś ciekawego w księgarni? Przeczytaliście coś, co skradło Wasze serce czy czekacie na marcowe nowości? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger