poniedziałek, stycznia 08, 2018

Grudniowy zakupoholizm książkowy & podsumowanie roku

Kolejny rok błyskawicznie minął i już od paru dni tak sobie myślę, że czas zrobić jakieś podsumowanie 😵 Ale wiecie, jak jest... zaczytałam się 📕 I, co tu dużo mówić, zapowiada się, że w ciągu najbliższych miesięcy jeszcze nie raz mi się to zdarzy 😁

Na początek - moje grudniowe zdobycze:
  • Dyskretne szaleństwo Mindy McGinnis,
  • Wszystkie dżinsy M. Teresy Moniki Rudzkiej,
  • Dwa oblicza Agnieszki Bednarskiej,
  • Płaczący chłopiec Agnieszki Bednarskiej,
  • Hachiko. Pies, który czekał Lluisa Pratsa,
  • Trzy mroczne korony Kendare Blake.
A Od Wydawnictwa Kobiecego dostałam jeszcze Siostry Laury Thompson i nie mogę się już doczekać, kiedy się za nie zabiorę 😍

W grudniu udało mi się przeczytać 5 książek:

  • Wszystko razem Ann Brashares (recenzja),
  • Kolekcja nietypowych zdarzeń Toma Hanksa (recenzja),
  • Żelbeton Angeliki Szelągowskiej-Mironiuk (recenzja),
  • Dziewczyna, która wróciła Susan Lewis (recenzja),
  • Świąteczne marzenie Amandy Prowse (recenzja).

I jeszcze krótkie podsumowanie minionego roku:

  • odwiedziliście mnie w sumie 46 288 razy, co oznacza, że zaglądaliście do mnie prawie 3 razy częściej niż w roku 2016!
  • przybyło mi 82 nowych obserwatorów
  • przeczytałam 81 książek (28 057 stron), co daje średnio 6,75 książki miesięcznie
    (2 338 stron)
  • na blogu opublikowałam łącznie 109 postów.
Ogromnie Wam dziękuję, że byliście tu ze mną, zaglądaliście, czytaliście i komentowaliście moje wpisy 😁 Daje mi to potężną motywację, by czytać i pisać dla Was jeszcze więcej 😉 Oby ten rok był dla nas wszystkich udany i bogaty w dobre książki! 💖

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger