czwartek, października 05, 2017

Wrześniowy zakupoholizm książkowy & podsumowanie miesiąca

Wam też wrzesień minął tak błyskawicznie? Ledwo się zaczął, a tu już październik mamy... Od paru dni zbierałam się do tego podsumowania i już miałam pisać, że nie kupiłam żadnej książki. No ale jak to możliwe, myślę sobie, calutki miesiąc i ani jednej? Pilnowałam się bardzo, ale chyba nie aż tak... No i przypomniałam sobie w końcu, że przecież kupiłam! Jedną jedyną, ale jest :) 
"Przedpiekle" Very Eikon

Dostałam też kolejny Bokinabox - książka jest, więc w sumie też się liczy :)
No i jeszcze chciałam się Wam pochwalić dwoma cudnymi notesami, które nabyłam w księgarni Zaklęty Papier:

Od wydawnictw otrzymałam 4 książki: "Brzydką królową" Victorii Gische (wyd. Książnica), "Dziesięć tysięcy słońc nad tobą" Claudii Gray (wyd. Jaguar) oraz "List z przeszłości" Mairi Wilson i "Lab girl" Hope Jahren (wyd. Kobiece).

A co udało mi się przeczytać?


  • "Brzydką królową" Victorii Gische (recenzja),
  • "Noc Kupały" Katarzyny Bereniki Miszczuk (recenzja),
  • "Goodbye Days" Jeffa Zentnera (recenzja),
  • "List z przeszłości" Mairi Wilson (recenzja),
  • "Pamiętnik Zuzy-Łobuzy. Inwazja królików" (recenzja),
  • "Pamiętnik Zuzy-Łobuzy. Banda do bani" (recenzja),
  • "Pamiętnik Zuzy-Łobuzy. Zaklęte robale" Alice Pantermüller (recenzja).
Jak Wam minął wrzesień? Zaczęliście już sezon książkowo-kocykowy? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger