sobota, grudnia 09, 2017

Listopadowy zakupoholizm książkowy & podsumowanie miesiąca

Na Was też tak działa ta dziwna pogoda na dworze? Ja najchętniej zawinęłabym się w ciepły kocyk i przesiedziałabym cały dzień z dobrą książką i herbatą/kawą pod ręką. Niestety nie ma tak dobrze... Ale humor poprawiają mi jak zawsze maile z informacjami o promocjach w księgarniach internetowych :) Na co skusiłam się w listopadzie?
  • Babski wieczór Mary Kay Andrews,
  • Tymczasem Izabela Sowa,
  • Najlepsze jest najbliżej Małgorzata J. Kursa,
  • It Ends With Us Colleen Hoover,
  • Chwila szczęścia Federico Moccia,
  • Księga luster E. O. Chirovici,
  • Pierwsze damy Ameryki Kate Andersen Brower.
Wprawdzie nie wiem, kiedy zdołam je przeczytać, bo ostatnio krucho u mnie z czasem, a egzemplarze od wydawnictw czekają niecierpliwie na półce, ale co tam... niech żyją książkowe wyprzedaże!

W listopadzie dostałam od Wydawnictwa Kobiecego: Miłość zapisaną w gwiazdach Brada Kronena (recenzja), Oświadczyny Tasminy Perry, Świąteczne marzenie Amandy Prowse, Dziewczynę, która wróciła Susan Lewis oraz Kinga T. M. Frazier.
Otrzymałam też Pocałunek zdrajcy Erin Beaty od Wydawnictwa Jaguar (recenzja), Wszystko razem Ann Brashares od Wydawnictwa YA! (recenzja) oraz Nasze kochane święta od Wydawnictwa Książnica.
Do tego doszły jeszcze książki od CzytamPierwszy: Czas Żniw Samanthy Shannon (wygrana w konkursie), Szamański Blues Anety Jadowskiej oraz Kolekcja nietypowych zdarzeń Toma Hanksa (recenzja).
W listopadzie przeczytałam 6 książek:
  • Dwór skrzydeł i zguby Sarah J. Maas (recenzja),
  • Psiego najlepszego W. Bruce'a Camerona (recenzja),
  • Przebudzenie Olivii Elizabeth O'Roark (recenzja),
  • Króla węży Jeffa Zentnera (recenzja),
  • Pocałunek zdrajcy Erin Beaty (recenzja),
  • Miłość zapisaną w gwiazdach Brada Kronena (recenzja).
A jak Wasze zdobycze? Co planujecie przeczytać przed końcem tego roku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger