niedziela, września 03, 2017

Sierpniowy zakupoholizm książkowy & podsumowanie miesiąca

Sierpień minął mi zdecydowanie bardziej czytelniczo niż zakupowo. Pilnowałam się bardzo przy każdej wizycie w księgarniach internetowych i (z ogromnym trudem) udało mi się ograniczyć do kupienia 3 książek:
Moja lady Jane Cynthia Hand, Brodi Ashton, Jodi Meadows,
Światło, które utraciliśmy Jill Santopolo
Niebezpieczne kłamstwa Becca Fitzpatrick.

Na szczęście zdecydowanie lepiej przedstawia się sytuacja z egzemplarzami od wydawnictw :)


Od Wydawnictwa Jaguar otrzymałam 7 tomów Pamiętnika Zuzy-Łobuzy, Tysiąc odłamków ciebie Claudii Gray oraz Goodbye Days Jeffa Zentnera.


Wydawnictwo Uroboros podarowało mi Podróżniczkę Arwen Elys Dayton, Szamankę od umarlaków Martyny Raduchowskiej oraz 5 tomów serii Szklany Tron.


 Natomiast od Wydawnictwa Kobiecego dostałam Ostatnią arię Mozarta Matta Reesa.


Co przeczytałam w sierpniu:
  1. Przygody Kapitana Majtasa Dav Pilkey (recenzja),
  2. Kapitan Majtas. Inwazja Krwiożerczych Klozetów Dav Pilkey (recenzja),
  3. Kapitan Majtas. Inwazja Nieprawdopodobnie Nikczemnych Kucharek z Kosmosu Dav Pilkey (recenzja),
  4. Kapitan Majtas. Przerażający Plan Profesora Pofajdanka Dav Pilkey (recenzja),
  5. Po prostu ja Jean Ure (recenzja),
  6. Sekretne spotkanie Jean Ure (recenzja),
  7. Podróżniczka Arwen Elys Dayton (recenzja),
  8. Tysiąc odłamków ciebie Claudia Gray (recenzja),
  9. Ostatnia aria Mozarta Matt Rees (recenzja),
  10. Szamanka od umarlaków Martyna Raduchowska (recenzja).
A Wy trafiliście w ostatnim miesiącu na jakąś ciekawą lekturę? Podzielcie się linkami - przygotuję sobie przeogromną listę zakupów (zanim doczekam się nowych regałów na pewno będzie przeogromna) ;)

P.S.
Zapraszam do udziału w konkursie - do wygrania egzemplarz książki Tysiąc odłamków ciebie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger