środa, lipca 05, 2017

Czerwcowy zakupoholizm książkowy & podsumowanie miesiąca

Przyszedł czas, by podzielić się z Wami moimi książkowymi zdobyczami! Trochę się już znamy i macie pewnie świadomość mojego uzależnienia, więc ich liczba nie powinna zbytnio dziwić ;)
Na liście zakupów tym razem znalazły się:
Królowa Tearlingu Eriki Johansen,
Ostatnia z rodu Brontë Catherine Lowell,
Co kryją jej oczy Sarah Pinborough,
Promyczek Kim Holden,
Noc Kupały,
Żerca Katarzyny Bereniki Miszczuk,
Słońce też jest gwiazdą Nicoli Yoon,
Początek wszystkiego Robyn Schneider,
Buntowniczka z pustyni Alwyn Hamilton,
Akuszer bogów Anety Jadowskiej,
Czerwień rubinu Kerstin Gier.
Na aukcji charytatywnej (https://www.facebook.com/groups/636692173173857/wylicytowałam:
Klątwę przeznaczenia Moniki Magoskiej-Suchar i Sylwii Dubieleckiej,
Irlandzkie łąki,
Szlachetne serce Susan Anne Mason.

Otrzymałam również 2 egzemplarze recenzenckie: Bilet do szczęścia Beaty Majewskiej od Wydawnictwa Książnica oraz Miłość, która przełamała świat Emily Henry od Wydawnictwa YA!

Zakupiłam ponadto swój pierwszy Moondrive Box - Box Ognisty z książką Zaklinacz ognia Cindy Williams Chimy (recenzja wkrótce).

 W czerwcu przeczytałam 6 książek:
Olgę i osty Agnieszki Hałas (recenzja),
Miłość, która przełamała świat Emily Henry (recenzja),
Dziewczynę z Dzielnicy Cudów Anety Jadowskiej (recenzja),
Szeptuchę Katarzyny Bereniki Miszczuk (recenzja),
Bilet do szczęścia Beaty Majewskiej (recenzja),
Miłość i aspirynę Małgorzaty J. Kursy (recenzja).

A Wam jak minął czerwiec? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger