sobota, lipca 01, 2017

MOONDRIVE BOX OGNISTY - UNBOXING

Parę dni temu dotarł do mnie mój pierwszy Moondrive Box :) Dałam się skusić głównie ze względu na książkę. Box Ognisty miał zawierać "Zaklinacza Ognia" Cindy Williams Chimy (premiera w sierpniu). A że czekałam już na ten moment, gdy dorwę ją w swoje łapki, nie wahałam się ani chwili :) Ale książka to przecież nie wszystko! Co jeszcze znalazłam w tym klimatycznym pudełku?

Wydobyłam z niego:
  • zestaw cudnych zakładek, 
  • 2 magnesy na lodówkę z książkowym cytatem, 
  • poszewkę na poduszkę z wiele mówiącym napisem: "Chcę wybrać się do wszystkich tych miejsc, które znam tylko z książek",
  • śliczną ilustrację z zamkiem i smokami w tle,
  • kod na darmowego ebooka z księgarni Woblink,
  • super książkowy słoik na napoje, również ze smokiem.


Boxem jestem zachwycona i z pewnością nie będzie to mój ostatni :) Z książkową poduszką pod głową i smoczym słoikiem w dłoni mogę ruszać na podbój nowego fantastycznego świata!

Jeśli Wy również macie ochotę na porcję ognia i smoków - box możecie zamówić tutaj:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger