czwartek, czerwca 01, 2017

Majowy zakupoholizm książkowy & podsumowanie miesiąca


Jak widzicie, w maju znów zaszalałam w księgarniach :) Na swoją obronę powiem tylko, że mój portfel zbytnio nie ucierpiał - prawie cały stosik po prawej kupiłam, korzystając z bonów uzyskanych za wypełnianie płatnych ankiet ;)

Co takiego się tam znalazło?
Kim, do diabła, jest Anita?! Wandy Szymanowskiej,
Łzy nocy Anny Rychter,
Nic do stracenia. Początek Kirsty Moseley,
Tylko milion Marii Ulatowskiej i Jacka Skowrońskiego,
Miłość i aspiryna Małgorzaty J. Kursy,
Tysiąc pocałunków Tillie Cole,
Mów mi katastrofa Magdaleny Wali,
Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender Leslye Walton,
Jesteś moją obsesją Federico Moccii,
Wszystkie twoje marzenia Agaty Czykierdy-Grabowskiej,
Drugie życie Matyldy Magdaleny Trubowicz,
Wiatrodziej Susan Dennard,
Zimowy monarcha Bernarda Cornwella.

Dostałam również dwie książki od Grupy Wydawniczej Foksal: Do zobaczenia nigdy Erica Lindstroma oraz Olgę i osty Agnieszki Hałas.

W maju udało mi się przeczytać 5 książek:
Niezapominajki Moniki Fudali (recenzja),
Kim, do diabła, jest Anita?! Wandy Szymanowskiej (recenzja),
Do zobaczenia nigdy Erica Lindstroma (recenzja),
Urodzeni, by przegrać Igi Wiśniewskiej (recenzja),
Wiatrodziej Susan Dennard (recenzja).

A co Wam udało się upolować w maju? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger