sobota, października 01, 2016

Wrześniowy zakupoholizm książkowy



Witajcie! Jak widzicie, zakupoholizm uparcie się mnie trzyma. Postanawianie co miesiąc, że nie kupię więcej książek dopóki nie przeczytam tych, które już mam, czas już chyba uznać za pozbawione sensu :D Mam nadzieję, że cieszycie się razem ze mną :)

A oto co w swoim amoku książkowych zakupów upolowałam tym razem:

  • "Anders i jego armia" t. 1
  • Charlotte Brontë "Shirley" 
  • Anne Brontë "Lokatorka Wildfell Hall" 
  • Anne Brontë "Agnes Grey" 
  • Ania Witowska "Babskie fanaberie" 
  • Laura Smokowicz "Kłopotliwe odkrycia, dziwne wynalazki" 
  • Mitch Albom "Wtorki z Morriem" 
  • Hendrik Groen "Małe eksperymenty ze szczęściem" 
  • Lucinda Riley "Tajemnice zamku" 
  • Agnieszka Lis "Pozytywka" 
  • Carlos Ruiz Zafon "Cień wiatru" 
  • Jojo Moyes "Kiedy odszedłeś" 
  • Sarah Jio "Marcowe fiołki" 
  • Ann Patchett "Taft" 
  • Jessica Park "To skomplikowane. Julie" 
  • Karen Walker Thompson "Wiek cudów" 
  • Anna Litwinek "Czarownica" 
  • Sara Shepard "Gra w kłamstwa" 
  • Michael Duffy, Nancy Gibbs "Klub prezydentów. Kulisy najbardziej ekskluzywnego klubu świata" 
  • Marek Rybarczyk "Elżbieta II. O czym nie mówi królowa?" 
  • Matthew Pearl "Instytut młodych naukowców" 
  • Nicholas Sparks "Spójrz na mnie" 
I jeszcze "Sourland" Joyce Carol Oates, którą dorwałam w Kauflandzie za zawrotną cenę 4,99 :D

Do listy zdobyczy muszę jeszcze dodać "Filozofię na wynos" Manueli Gretkowskiej otrzymaną od Narodowego Centrum Kultury :)

Już niedługo zapraszam na recenzje "Za żadne skarby" Very Falski oraz "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger