niedziela, maja 07, 2017

Kwietniowy zakupoholizm książkowy & podsumowanie miesiąca

Uświadomiłam sobie ostatnio straszną rzecz... Miejsca na półkach ubywa mi w zastraszającym tempie! Przeżywałam to przez (niemal) cały kwiecień i w rezultacie okazał się dla mnie trochę mniej udanym czytelniczo i zakupowo miesiącem niż poprzednie, choć i tak nie mogę narzekać :)

Moją biblioteczkę wzbogaciły tym razem:
➽ Jennifer L. Armentrout Co przyniesie wieczność,
➽ Beatrice Colin Zdobyć to, co tak ulotne,
➽ Leisa Rayven Zły Romeo,
 Katharine McGee Tysiąc pięter,
➽ Dorota Gąsiorowska Antykwariat spełnionych marzeń,
➽ Marie Benedict Pani Einstein,
➽ Stephenie Meyer Chemik,
➽ Anna Lange Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu,
➽ Aneta Jadowska Dziewczyna z Dzielnicy Cudów
Otrzymałam też dwa egzemplarze recenzenckie: Pocałunek na pożegnanie od Wydawnictwa Kobiecego oraz Konkurs na żonę od Grupy Wydawniczej Publicat S.A. :)

W kwietniu przeczytałam 6 książek:


➽ Mia Sheridan Bez winy (recenzja),
➽ Maggie Stiefvater Wyścig śmierci (recenzja),
➽ Beata Jurasz Uwolnij ptaka (recenzja),
➽ Cecelia Ahern Podarunek (recenzja),
➽ Tasmina Perry Pocałunek na pożegnanie (recenzja),
➽ Beata Majewska Konkurs na żonę (recenzja).

A co u Was? Jakieś ciekawe zdobycze, odkrycia? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger