czwartek, sierpnia 10, 2017

Lipcowy zakupoholizm książkowy & podsumowanie miesiąca

Lipcowe zakupy upłynęły mi pod znakiem uzupełniania biblioteczki o książki Małgorzaty Kursy, chociaż trafiło mi się również kilka książek innych autorów. 
Co tym razem upolowałam:
↭ Babska misja Małgorzata J. Kursa,
↭ Jasna sprawa Małgorzata J. Kursa,
↭ Nieboszczyk wędrowny Małgorzata J. Kursa,
↭ Ekologiczna zemsta Małgorzata J. Kursa,
↭ Gang różowych kapeluszy Anna Szczęsna,
↭ Dama z kotem Iwona Czarkowska,
↭ Trzecia Magda Stachula,
↭ Ostrze zdrajcy. Wielkie płaszcze, tom 1 Sebastien de Castell,
↭ Krwawy krąg Jerome Delafosse,
↭ Uwikłana Bruce Porter,
↭ Gniew i świt Renee Ahdieh,
Zapisane w wodzie Paula Hawkins.

Od Wydawnictwa Uroboros dostałam do recenzji Poszukiwaczkę Arwen Elys Dayton a od księgarni internetowej Dadada.pl Blisko ciebie Kasie West.
Udało mi się także nawiązać nową współpracę, z Wydawnictwem Jaguar :) Dostałam od nich 4 pierwsze tomy serii o Kapitanie Majtasie (recenzje znajdziecie już na blogu) oraz 2 książki Jean Ure: Po prostu ja i Sekretne spotkanie.

W lipcu udało mi się niestety przeczytać zaledwie 3 książki, ale pilnie nadrabiam zaległości i mogę Wam obiecać już teraz, że sierpień wypadnie duuuuużo lepiej :)
Zaklinacz Ognia Cinda Williams Chima (recenzja),
Blisko ciebie Kasie West  (recenzja),
Poszukiwaczka Arwen Elys Dayton  (recenzja).

A jak Wam mijają wakacje? Bardziej czytelniczo czy zakupowo? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger