wtorek, sierpnia 30, 2016

Sierpniowy zakupoholizm książkowy


Oto i moje zdobycze z tego miesiąca :D Zawsze kiedy sobie obiecuję, że na razie nie kupię więcej książek, zaczynają mnie zalewać informacje o promocjach. Tu 50%, tam 70%, gdzie indziej noc zakupów... No i kończy się jak zwykle :p

Na niePRZECZYTANE.PL upolowałam:
  • Joanna Wrycza-Bekier "Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy"
  • Jojo Moyes "Zanim się pojawiłeś"
  • Justyna Bednarek "Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek"
  • Morgan Matson "Aż po horyzont".

Na Znak.com.pl:
  • Betty J. Eadie, Curtis Taylor "Po schodach do nieba"
  • C. W. Gortner "Spisek Tudorów"
  • Katarzyna Michalak "Sekretnik, czyli przepis na szczęście".

ŚwiatKsiążki.pl:

  • Nicholas Sparks "Pamiętnik"
  • Paullina Simons "Dziewczyna na Times Square"
  • Guillame Musso "7 lat później..."
  • Erich Segal "Love story" & "Opowieść Olivera".

TaniaKsiążka.pl:
  • Iwona Kamińska "Syfon, pies taki jak Ty"
  • Katarzyna Łochowska "Droga do ukojenia"
  • Carina Bartsch "Lato koloru wiśni"
  • Katarzyna Bonda "Sprawa Niny Frank"
  • Kelli Estes "Jedwabna opowieść".

W Biedronce kupiłam:
  • Annie Barrows "Opowiem ci pewną historię"
  • Carlos Ruiz Zafon "Gra Anioła".

A na koniec książka, którą wygrałam w Charytatywnej Loterii Fantowej "Skarbiec Dobrego Wychowania"

  • Magdalena Wegner-Jezierska "Szkoła macierzyństwa".
Już wkrótce recenzja "Dworu cierni i róż", a potem chyba zabiorę się za "Pamiętnik", bo film widziałam już kilka razy i mam wielką ochotę zapoznać się wreszcie z wersją książkową :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ogród Książek , Blogger